måndag 7 oktober 2013

NO!!!

HEJHEJ!!!!
Är på bra humör idag!
Fett awesome! 
har NO och arbetar om bulimi, min lärare rättar en sak så jag måste vänta... 
När jag kommer hem ska jag arbeta med ett skolarbete som måste göras! 
I helgen var jag med Wilms hela helgen!
Fredags: åkte jag till sjuntorp och gick in till Wilma. Vi gick ut med Love och sedan cyklade vi till fritidsgården och var där en stund innan vi gick ner till pizza house och vänta på Anton och Kevin som skulle äta. Efter en stund kom dem och dem käka medans jag och Wilms snodde deras cola! ;3
Sedan körde Kevin oss upp till fg och vi var där och sjöng Wii sing.
Vi gick ut och hade allmänt kul, och Kevin och Anton åkte vid nio typ tror jag? För dem skulle packa till folkrace tävling! 
Tog bussen hem och prata med Kevin och Anton tills alla somna! hahaha så när Kevin vaknade så var han tvungen att lägga på! 
Lördag: Hjälpte mamma ute en stund och sedan åkte vi till stan och handlade och hämtade kina mat!! Såååååå gott!
och på vägen hem hämtade vi upp Wilma! Vi åkte hem o käkade och sedan gick vi till David och spelade gta 5 och väntade på att Kalle, Lasse och Svante skulle komma med bussen! 
David gick och mötte dem medans jag och Wilma spelade och dem kom och sen skulle David käka så vi vänta på han och sedan gick vi till fg!
Träffa härligt folk! 
Vi var ute tills Kevin och hans kompis kom som inte vi fick säga hej till... -.-' Vi som var liiiite över sociala! 
HAN VANN FÖRRESTEN!! *Stolt*
Han åkte efter en liten stund igen.
Vi va ute och sedan kom Cajsa och Ida och hennes vän? :S
Vi gick hem sååå kissnödiga vid tolv typ.
Söndag: Jag och Wilma sov hos mig, vaknade vid 9?! och duscha och lite så och sedan körde mamma oss till gudstjänst. Det var dop till en liten tjej som hette Elise, skitsöt! 
Väntade på Kalle och sedan efter en stund kom han och vi gick till Tom och fick ut han och vi gick till Svante och sedan hem till Tom igen, vi fick ut Svante efter många om och men menmen.
Vid två gick bussen tillbaka hem! 
Var hemma o kollade gossip girl med Sofie.
Jag och mamma åkte till Sjuntorp och handlade. kom hem och lagade tacos! 
sedan var det natten.
Hoppas ni har haft en bra helg! Det hade jag. PUUUUUSSSSS <3
Hösten är här nu, det märks på termometern. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar