onsdag 16 oktober 2013

~Den Fulaste Flickan I Världen~

HÅKAN ! Så underbart att lyssna på han vid sämre humör! O när man är riktigt trött! Jaja!
Det har vart jätte kass uppdatering nu det allra senaste!
Jag har inget att skylla på mer än att jag bara inte har haft lusst.
Var hos pojkvännen en stund i måndags och igår kväll var jag ute och träffa han, Anton och Ida!
I helgen ska nog Cornelia sova här fredag till lördag och eventuellt Kevin lördag till söndag!  Hade konfa idag så är sjukt trött! Men det är ganska chill endå! Tom och Kalle vänta på bussen med mig, ville umgås lite med dem för det var ju ett tag sedan det bara var vi lixom! Vi snackade lite med Emma! Tompis lovade att jag skulle få träffa henne när hon kom nästa gång!! Och i helgen ska Linnéas Wille komma så vi ska väl åka upp och träffa dem en stund och bara säga hej! Nu ska jag lyssna på håkan och duscha och så Kevin kanske ringer så jag inte känner mig så ensam även fast jag är det.. jaja ! Pussssss !

2 kommentarer: