tisdag 22 oktober 2013

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! ♥

~Dreamer av The tallest man on earth spelas i högtalaren och det är nästan knäpp tyst i resten av korridoren!  Lungt och skönt! Ska vänta här tills typ lite mer än 15.10... Ska hem till Kevin idag! Ska bara ta det lugnt, hoppas jag! Imorgon är det en elevensvaldag så ganska lugnt!  Älskar sånna dagar, jag har lim tillverkning och syslöjd! I syslöjden ska jag fortsätta på min kudde som är Marinblå på ena sidan och där jag broderat ett hjärta så står det även nattinatti på! Riktigt tjusig, älskar den även fast den inte är klar! ;)
På so:n kollade vi på bild om franska revolutionen!  Lite intressant men jag ändå inte.. ! Hhahahahaha!
Hoppas någon kommer och underhåller mig snart innan jag somnar... Hahahahahah!  Pusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar