söndag 20 oktober 2013

Helgen!!

Ååååh så underbart att sova! Jag vaknade nyss och ska käka nu typ! Fredags ~ slutade kvart över två och tog bussen till stan med Nela, Davi och Filipo! Vi gick och käkade på Subway!  Sedan gick vi till hemmakväll och köpte godis! Vi mötte upp Kalle och John! Åkte hem vid fem Cornelia o jag hem till mig för hon skulle sova här, på kvällen gick vi till David o umgicks med han, Kevin ringde vid 10-11 någon gång då han var hos Rasmus
Lördagen~ Vi vaknade hyfsat tidigt och då var kevin i Falköping och tävlade! Han vann som vanligt! ;)
Goooos med Nela en stund innan hon skulle hem, passade pelle och chillade hemma tills mamma ringde o bad mig komma upp till fritidsgården, stannade där tills Ina kom och umgicks med mig! Vid typ halv 10 skrev kevin att han var påväg och sedan efter en stund också Albalb och Mackan!
Söndag~ nu är det söndag och inget är planerat!
Pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar