onsdag 10 oktober 2012

Temat är..........

Hej!
Nu är jag klar med foto-utmaningen!
Temat är.............. HÖST!
Och det passade bra nu när löven på träden har börjat ändra färg och såhär ser min bild ut!
Valde att inte redigera den då jag tyckte den blev för bra för att redigera!
Men jag tyckte den passade bra då det är ett löv med en annan färg och löv i bakgrunden :)
Jag och Linda var ute en stund då det blev mörkt snabbt men när det började mörkna så tog vi lite porträtt! 
Pluggat engelska har jag även gjort idag men nu ska jag hoppa in i duschen och spola av mej o eventuellt kolla lite tv!
Morgondagens planer är skola först och sedan sticka t Karl med Simon, Karl och Cornelia!

Just realized that I not only have readers from Sweden ... but also from other countries! : D
~ Proud~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar