torsdag 18 oktober 2012

18/10-2012 ♥

HEJ!
Idag är det VÄRLDENS bästa datum!
För den 18/5-12 Fick jag en härlig kanin vid namn Dumbo 
Detta är den första bilden på mej och Dumbo!
Jag har varit utan honom i 3 månader och 7 dagar!
Helt otroligt för jag saknar honom så! Men jag tänker på hur bra han har det nu!
Men jag kommer ihåg när jag gick där ifrån ville jag bara skrika gåta.. Försvinna!
Min största dröm är att träffa han igen!
Säga hej då.. ordentligt den gången!
Han är något alldeles speciellt!
Tiden med han var den tiden jag kunde skratta åt allt!
Det går lixom inte att förklara hur mkt jag saknar han!
Sista Bilden på han 


Men idag är det oxxå min och Simons 1 månaders dag 
Åhhhhh älskar denna dagen!
Förutom.. 

Att mitt knä ser ut såhär just nu... -_-'
Puss :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar