måndag 1 oktober 2012

OM MEJ!


HEJ!
Nu ska jag äntligen ta att skriva lite om mej!
  • Jag har skilda föräldrar så jag bor hos min pappa varannan helg!
  • Jag har 3 syskon,storebror Kim, storasyster Sofie och lillebror Pelle.
  • Jag är 13 år den 30 december.
  • Jag har kaniner som betyder allt för mej!
  • Jag har en helt underbar pojkvän vid namn Simon 
  • Jag Älskar att fota med min systemkamera CANON EOS 1100D
  • Jag hatar regn och rusk!
  • Mina favoritfilmer är "LOL" och "Dear John"
  • Mitt namn valdes av min pappa som lyssnade på låten "living next door to Alice" och då fick jag namnet "Alice".
  • Jag bor cirka 2 mil utanför Trollhättan.
  • Jag går i klass 7B på sjuntorpskolan
  • Jag är mycket bra vän med killar liksom tjejer!
  • Jag har vänner som jag inte kan klara mej utan som jag berättar allt för!

    Puss :*/Speciell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar