söndag 14 oktober 2012

Härliga individer!

Hej i helgen har jag umgåts med riktigt härligt folk bland annat min pappa, syster, farfar, farfars fru, Anki och Lina och deras två härliga hundar, Bella och lilla Ludde, även mina härliga kaniner Piff och Puff har varit med och gosat!
I fredags kom jag hem efter skolan fick sällskap upp till stan av en go vän så vi satt o prata lite påväg upp till stan, trevligt hade vi de!
Senare på kvällen kom Lina, Anki, Bella och Hugo. Då färgade Lina håret på Sofie och sedan gick jag, Sofie, Lina, Ludde och Bella en liten promenix till Lidl och köpte lite fredagsmys och när vi kom hem så satte vi oss o kollade på världensbarn galan!
Lina och Anki sov hos oss så de blev ganska sent.
Igår (lördag) på morgonen käkade o lite så och sen mot 12 snåret hade Lina praktik och åkte därför och jobbade o lite så och så kom farfar och hans fru o snackade o fikade o sen kom Anki o Lina igen o sov med oss en natt till så på kvällen kollade vi på Battleship bra va den men den va inte så jag tänkte mig att den skulle vara menmen så de blev ganska sent den natten oxxå men idag så vaknade jag av att Ludde o Bella busade så jag gosade lite med dom och så åt vi och som dagen innan  hade Lina praktik så dom åkte så vi satte oss vid tvn och så blev det strömavbrott mitt i allt så de blev lite data oxxå men nu måste jag sova för imorgon är det skola..
Puss ;*


2 kommentarer: