lördag 2 november 2013

Lovet!

Kollar tv med lillebror så är ju lika bra att uppdatera bloggen lite! 
Det är ju lov och jag har haft det hyfsat kul!
Fredags var jag hos pappi en stund med Sofie men åkte hem på kvällen igen.
Lördags var jag och Kevin på bio, det var egentligen meningen att Albin skulle med men han kunde inte :( vi träffade dock han i sjuntorp lite senare.
Söndags var jag och David uppe i stan o köpte godis till lägret
Måndag-Tisdag var det konfaläger i Lane-ryr, det var kul att umgås med alla ! Sov med Cornelia, fett med mys!! 
Tisdags åkte vi hem, i sjuntorp kom Kevin och hämta mig, körde hem mig och stannade en stund till sofie och jag skulle med bussen till stan, åkte till pappi och käka o sedan åkte vi till Uddevalla och sedan vidare till Eskilstuna och sedan tillbaka, åkte hem på onsdagen och Kevin kom en stund på kvällen.
Torsdag var hemma hela dagen o bara tog det lugnt har jag för mig :s
Fredag vaknade jag av att Kevin kom in i mitt rum på morgonen, vi gick upp och gjorde te och sedan kolla tv, satte på dear john och vid 1 åkte han hem för att packa och åka.
Gick till ida en stund tills hon skulle tillbaka till sjuntorp
Idag blir det nog fritidsgården en stund, beror på när Kevin kommer hem idag också.. yeeeeah pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar