torsdag 21 november 2013

Gör detta för Inas skull

Hahaha lovade Inis att blogga så gör väl de då, hade en fett go hemkunskaps lektion med henne idag och vi gjorde knäckebröd, det var supergott förutom de brända bitarna xd
Snackar med Kevin som gör någon bilduppgift, jag får lida av att han lyssnar på samma låt 7000 gånger om...
Det har inte hänt något intressant alls i mitt liv nu det senaste mer än typ privata saker, och jag tycker personligen att små inlägg med typ två meningar är så onödiga o slutar typ följa bloggar som endast gör sånna inlägg.
Jo hade utvecklingsamtal igår och det gick väl bra, bättre än dem innan iaf! Imorgon har jag omprov i matte så har pluggat as fuck idag... på lördag är det 1D-day så ska sitta och kolla på deras live stream i 7h mellan nio på kvällen tills fyra på morgonen har jag för mig, ska kolla om Nelia är frisk då så kan vi kolla ihop, kaaanske :s
Natti, puss ♥

2 kommentarer: