tisdag 17 december 2013

Förtidiga julklappar.

Åh så länge sedan, förlåt.
Jag har faktiskt inte haft lust att blogga eller haft tid nu det senaste för det var betygsättning i helgen och det betyder att man måste plugga till alla redovisningar och prov sista veckan.
men nu är det klart och denna veckan består av att titta på film nästan hela veckan och volleyboll turnering på onsdag.
på fredag är det avslutning och då ska jag och Hanna stå inför hela skolan och säga enmassa och sjunga.
med den kören vi hållt i de senaste veckorna.
Idag kom mammsi, Pelleskrutt o Jonas hem från Indien som dom vart i sen i söndags.
och då fick jag och Sofie lite saker som dem köpt med till oss. 
Jag fick parfymer endast. 
Jag fick One directions "Our moment" och Victoria's secret bombshell.
och en Fotlänk och ett armband.
Jag är riktigt glad att jag fick detta.
Älskar verkligen parfymerna och smyckena är riktigt fina.
Har även köpt alla julklappar inför iår. Förutom tre eller två.
Sofies, Kevins och Idas men har verkligen problem med dem till Ida och Kevin, vet inte alls vad jag ska köpa till dem.
Sofies vet jag redan men inte köpt än.
nu ska jag försöka sova om inte det funkar får jag väl be pojkvännen att ringa o få mig att bli trött.
har ju förstört min samsung också så får ha min gamla Sony Ericsson... -.-' men den har faktiskt facebook och har snott mammis surfplatta som jag använder till att snapa med. 
Puss.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar