torsdag 11 juli 2013

Du är och förblir min ängel från ovan♥

För ett år sedan ganska exakt ett år sedan låg jag i min säng hos pappa och grät... vilket jag även gör nu fast i min säng hos mammi.
~ETT ÅR TILLBAKA~
För bara några timmar sedan lämnade vi han, min älskling som ingen kommer kunna ersätta.. Inte ens Piff och Puff men jag ger dem en chans ! Men jag saknar honom så! Min älskade prins ♥
Han lyste upp min vardag och var charmig i alla lägen, även när han åt. Vi hade ett fågel bo som hängde i hans bur som han la tassarna på och hällde i sig maten.
Jag saknar honom något så enormt! Jag hade han bara i ca 2 månader men växte snabbt i mitt hjärta! Åååh va jag saknar han! Det går inte förklara den kärleken jag har till dig! Ett smile några ord och jag dog för dig ~ Jag älskar dig och jag saknar dig minst lika mycket! ~ Dumbo Maxi Nielsen Wahlgren ♥
Men nu har Jag även haft mina små dampisar i ett år och det är jag så glad över! ~ Piff Puh Wahlgren♥
~Puff Bamse Wahlgren♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar