måndag 22 april 2013

Underbar helg! ★

Hej nu ligger jag i sängen väntar på att Cornelia ska ringa och kikar med goaste Fredrik !
Jag har haft den underbaraste helgen på läääänge!
Jag har umgåts med några av mina bästa vänner Ida, Tobbe och Fredde ! Vi har i stort sett gosat hela helgen! Igår var vi ute och spelade fotboll och solade i det fina vädret tills det blev kallt då gick vi och åt, Fredde och Tobbe gick med Ida och käka medans jag gick hem. När jag kom till Ida så låg Ida och sov medans Fredde och Tobbe tittade på någon konstig film. Vid nio gick Tobbe o Freddes buss tillbaka till sjuntorp!
Jag och Ida var ute en liten stund tills jag gick hem.
Idag har jag börjat kolla på en serie som heter "Nashville" som är "country style" så om man gillar country musik så rekomenderar jag den! Sen har jag mest städat och legat med mobilen hela dagen! Ledig från skolan också.
Hoppas ni har haft en bra helg för det har jag !
Puss♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar